lunes, 14 de noviembre de 2011




1. Fes un resum d'aquest text.
         
Em fa il·lusió fer aquesta entrada ja que parlarà sobre un terme perseguit per cada persona que habita aquest món i l'objectiu final del fet d'existir.  perquè la seva presència només hi és per a alguns i perquè apareix i desapareix sense explicació.Al llarg dels anys una de les preguntes recurrents que et sols  i te solen fer és: -Ets feliç? Aquesta pregunta sol ser difícil de respondreperquè és el que primer s'ha de trobar, una vegada trobat, s'ha de saber seguir i valorar el que ens hi anam trobant, com aquell camí cap a Ítaca en el qual és més important aquest camí que no l'arribada a l'illa.  precisament aquests seran els responsables de fer-nos valorar els moments en que tot va bé.Què és per a mi la felicitat? La felicitat la puc trobar en el meu dia a dia perquè a mi el que més em fa feliç són les seves petites coses: Anar a fer un cafè amb un amic o amiga, el somriure del meu fillMoltes d'aquestes coses les puc trobar diàriament i això ajuda a endolcir la meva existència i a fer-la més feliç.

La persona que es considera feliç sap que la desgràcia és una possibilitat, mentre que la felicitat és una elecció. 

      
2. Quin és el tema principal?
La felicitat.
               
3. A quines conclusions s'arriba en el text?
Que has de cercar la teva felicitat, amb les coses mes petites i conformante amb el que tens.

               
4. Segons el text, què és la felicitat? Com es pot ser feliç?
La felicitat la puc trobar en el meu dia a dia i amb el que teng i la meva familia...
               
5. Et consideres feliç? Argumenta la teva resposta.

Si, a mi el que més em fa feliç són les seves petites coses: anar amb els meus amics, jugar a futbol , dinar cada dia amb sa meva familia...     

No hay comentarios:

Publicar un comentario