lunes, 7 de noviembre de 2011

1. Avui és un dia plujós. M'agradaria que cercassis tres poemes que parlin sobre la pluja. Els penges al teu blog acompanyats d'imatges i els expliques. Pots acabar l'entrada explicant si t'agrada aquesta època de l'any i per què.











A casa meu els núvols
fan fugina d’escola
i no poden aprendre
a ploure tal com toca.

Després de grans sequeres
ens porten els aiguats
que aviven torrenteres
i causen malvestats.










Al meu país la pluja no sap ploure:
o plou poc o plou massa;
si plou poc és la sequera,
si plou massa és la catàstrofe.
Qui portarà la pluja a escola?
Qui li dirà com s'ha de ploure?
Al meu país la pluja no sap ploure.










Avui plou
en els vidres entelats
escric un nom de tres lletres
dibuixo un núvol i un cor
i veig com les gotes fredes
esborren poquet a poc
els secrets de la finestra.





Aquesta època de l'any no m'agrada gens, perquè tot el dia fa fred, plou molt sovint i a mi m'agrada mes el calor i el sol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario