miércoles, 23 de noviembre de 2011





Ai, quin fred que fa!
(Josep Carner)

Ai, quin fred que fa!
tinc les cames enrampades
tinc les mans encarcarades,
tinc el nas fet un glaç...
Si això dura no sé pas...

Ai quin fred que fa!
Jo no el puc pas aguantar.


1. Comenta el poema i demostra tot el que has après durant aquest primer trimestre.  Què t'agrada més el fred o el calor? Justifica la teva resposta. 
El poema xerra de un que no li agrada gens l'hivern i diu que el fred no el pot aguantar.
A mi m'agrada molt mes el calor perque es pot sortir mes al carrer, el dia es mes llarg i tens mes ganes de fer coses cosa que amb so fred no faries.

              
2. Explica la imatge que va unida al poema.
A la imatge es veu una nina que esta aburrida a la finestra de la seva hablitació i no sap el que a de fer perque al carrer fa fred.
              
3. Cerca informació sobre Josep Carner i explica-la al teu blog.
Fou un poeta,periodista, autor de teatre i traductor català. És també conegut com el príncep dels poetes catalans i el màxim representant de la poesia delNoucentisme.

No hay comentarios:

Publicar un comentario