martes, 13 de diciembre de 2011





1. Explica el que significa per a tu el Nadal (fet religiós, familiar, de consum...). Justifica la teva resposta.
Per a mi el Nadal es una època  per estar en família tots junts i també amb els amics,també esta clar que per Nadal gastem molt mes doblers en regals,menjar,beguda o surts de viatge,esta clar que el nadal es una època per pasar-oh bé amb sa família.
               
2. Explica quin seria el viatge de la teva vida.
El viatge de sa meva vida seria anar a punta cana per que sempre he volgut anar ,perque te moltes platjes i sempre fa bon temps que a jo m'agrada molt.També per les seves festes i la seva cultura m´agradaria molt anar-hi i estic segur que cualque dia aniré.
             
3. Cerca un poema que parli sobre el Nadal i el comentes.CAP "PERÒ"
Quan engegui el primer plor
allà dins a l'establia
li direm que l'alegria
eixa nit no té un "però".
I que rigui prest, tot d'una,
que en el cel, estels i lluna,
riu que riu, van fent l'ullet
a Josep, també a Maria
i als pastors mig morts de fred. 

Xerra sobre el nadal i m'ha agradat molt.
               
4. Quina és la cançó més representativa del Nadal per a tu? Escriu-la i explica-la. 

El 25 de desembre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario