miércoles, 14 de septiembre de 2011

El que esper d'aquest curs

   


     D'aquest curs esper aprovar perquè ja fa sis anys que som per aquest institut i estic cansat. 


    L'any passat ja vaig fer aquest curs i no em va anar gens bé, perquè no vaig fer res en tot l'any,però aquest any ha de ser diferent, vénc amb més ànims i ganes que l'any passat, i per això        crec que aquest curs serà diferent a l'any passat. 


    I si arrib a aprovar, aniré a fer un grau mitjà de cualque cosa que m'agradi o em posaré a  fer feina a qualque lloc.


    Però el que de veritat m'interessa d'aquest any, és tenir el graduat per anar a fer un grau mitjà.









            Qüestions ortogràfiques:


            Agudes: S'accentuen totes les acabades en a, e, i, o, u, as, es, is, os, us, en, in: Camí.


           Planes: S'accentuen totes les que no són acabades amb cap de les 12 terminacions anteriors: plànol


           Esdrúxoles: S'accentuen totes: Càrrega
    

1 comentario:

  1. Tens molt bons propòsits, ara et falta dur-los a terme. Has començat bé el curs, segueix així i supera les teves poques ganes de fer res...

    Aquesta és la definitiva. Tu pots. Ànimsssssssss!!!!

    ResponderEliminar