lunes, 26 de septiembre de 2011

Jo

       
           Som un nin d'estatura normal, tenc el cabell curt i obscur, som de pell banca i som prim. El meu caràcter no és que sigui gaire complicat, som una persona alegre i simpàtica, i els meus defectes crec que son que soc vago i no estic tot el centrat en la vida que hauria de estar pero esper canviar aquestes coses poc a poc.

El meu dia a dia es normalet, els dematins vaig a clase i els horabaixes vaig a sa coxera que es allà on anam els meus amic i jo a passar s'horabaixa i si no vaig a sa coxera vaig a entreno. I els caps de setmana solc anar de festa i dormir fins a tard i també cada dissabte tenc partit de futbol.

Una de les coses mes importats per a jo es la meva familia, aunque a  vegades mos veream per tonteries sempre o solusionem.

I així es com millor puc descriurerme per ara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario